13 Aralık 2013 Cuma

Hayatın Ta Kendisi


218. Bölüm 

Anne onun için burası senin için uygun üç yaşına
Kadar daha sonra terasta odan hazır olur zaten
Dedi kendi kendine pembe olacağını baban
Bilmiyor Yunus bana söyledi ama sana değişik
Güzel şeyler alalım beğenilsin tamam mı dediği
Sırada hey baba neyi bilmiyormuş merak ettim
Hiç terasta bir oda yapmayı düşünüyorum da
Onu dedim adı belli ona uygun bir şey yapsak
Neymiş adı ben bilmiyorum Nefes olmaz mı
Dedi Doğa çok güzel olur teşekkür ederim
Kocam endişeli prensliği bırakmadın ama
Halen dedi Kader nasıl bırakabilirim ki yanı
Başında olmama rağmen korkuyorsun tabi
Normal bunlar Gizem gibi yapsaydın seni
Efeye buldurur ve sana ceza verirdim çok
Kötüsün ama dedi Kader senin kötü nüm
Ama dedi Doğa evet akşam arayalım şimdi
Uyuyordur tamam tamam sen arayacaktın
Pardon hadi hazırlanmalıyım böyle çıkamam
Çocukların karşısına ne olacak zaten video

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder