16 Aralık 2013 Pazartesi

Hayatın Ta Kendisi


221. Bölüm 

Adam Yetkini araştırıyormuş Yıldıza ve
Aslıya bir şey olmasından korkuyor bizim
Tılsımın şu an kullandığı soy isim ne Hayal
Ne oldu gel sana bir şey göstereceğim dedi
Kader bu adam Pamir Hayal bana tuhaf
Tuhaf davrandı sanırsam aradığınız adam
Bu bir haftadır beni izliyor ama dedi Kader
Ne bunu bana şimdi mi söylüyorsun sen
Dedi Doğa tamam kızma Ilgaz ile konuştum
Az önce o da fark etti bu sefer üzerime fazla
Geldi Ilgaz hemen müdahale etti bende
Güven'i arayıp araştırması isteyecektim dedi
Kader tamam ben hemen Aslan'ı arıyorum
Daha sonra Gizem ile konuşacağım tamam
Mı dedi Doğa ve yarım saat Aslan ile
Konuştuktan sonra şimdi şu video programını
Aç karıcığım dediği an tamam oldu bil dedi ve
Odadan çıktı ve hemen konuya girdi Doğa
Senden sakladığı ufak bir şey var o zaman
Dedi Gizem biliyorum ama ne Gizem sence

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder