9 Aralık 2013 Pazartesi

Hayatın Ta Kendisi


214. Bölüm 

Görünecek anladın mı beni dedi ve
Telefonu kapattı hadi gidelim uykun
Geldi dediği an kapıyı açtı ve odalarına
Girdi yattı kabuslar onu ziyaret etmişti
Bile burası bildiğimiz dünya değil bu
Sadece bir rüya birazdan uyanacağım
Karşı kıyıda Gizem vardı ama nasıl bu
Kadar gerçek gibi uyanmak istiyorum
Doğa diye bağırdığı an uyandı hayatım
Ne oldu geldim canım Gizem dedi ve
Ağlamaya başladı bırakma beni o da
Bırakmayacak ama ailem yok lütfen
Bana sarıl Ozan kapıda görüldü benim
İçinde yer var mı aranızda dediği an
Kader güldü sadece ve başını olumlu
Anlamda salladı dayıcığım gel ailem
Dediği anda dayısı ona sarıldı Kader
Ağlamaya başladı yarım saat sonra
Ağlayarak uykuya daldı Ozan ben
Çıkıyorum ama bana ne olduğunu

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder