24 Aralık 2013 Salı

Suçsuzken Suçlu

68 ve 69. Bölüm 
Tılsım hemen bulunduğu alandan çıktı 
Hey benim o kimsenin değil gel bakalım
Ben sana ne demiştim ben senin neyin
Oluyordum Kardeşim dedi küçük Aslı 
Bak sen bizi sattı küçük velet dedi Yetkin 
Ama baba zaten bizim evde yaşamıyor 
Neden onuda bilmiyorum ama buraya 
Taşınsa olmaz bunu konuşmuştuk ben
Okulum için oradayım biliyorsun ama 
Her ay yanına geliyorum hem siz bir 
Ailesiniz ben size ek geldim ama bu 
Evde yaşamıyorum sende biliyorsun 
Biliyorum tamam gel sana anlatmak 
İstediğim şeyler var hem balkonum 
Kahvaltı için hazır gel dedi ve hemen 
Tılsımı sürüklemeye başladı pabucunuz 
Dama atıldı kardeşlerim dedi Tılsım 
Ve Aslı ile odasında kahvaltı yapmıştı 
Hayır bu olamaz gideceksin yine değil 
Mi evet ama seninle yatmadan olmaz 
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder