19 Aralık 2013 Perşembe

Hüznü Beklerken


124. Bölüm 

Görüşürüz dedi Cesur tamam hayatım
Dedi ve Cananını yanına gitti kızım
Acımasızsın dedi gizem yarım saat
Cesur girdi odaya hayırdır
Kocacığım seni anladı mı evet
Karıcığım ve Cananı bana ver Canı al
Kucağına dedi Cesur tamam hayatım
Değişelim dedi ve yarım saat içinde
İşleri bitmişti kendileri de hemen
Uykum geldi benim uyuyacağım
Demeyeceğim ama yorgunum ancak
Sana sarılmaz isem olmaz dedi Gizem
Ve Cesur'una sarıldı Cesur ise karısının
Hareketine karşılık olarak öptü sömürdü
Karısını yarım saat sonra birbirlerinin
Tadına doyamamışlar idi kalksak iyi olur
Can başlar birazdan tamam ama gece
Benim olacaksın tamam mı olur dedi
Gizem ardından çocuklarıyla ilgilendiler
Ta ki akşam emzirme odasında Gizemin

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder