9 Aralık 2013 Pazartesi

Hüznü Beklerken


114. Bölüm 

Tamam Pınar Kader hanıma haber
Verildi yarın sizinle konuşacak şimdi
Tamam uyuyacağım dedi ve gözlerini
Kapattı gitme ne olur ben seni bıraktım
Defalarca ama sen beni bırakma dedi
Cesur'a bırakmam hayatım küçüğüm
Buradayım bak çocuklarımızı hissetmek
İle meşgulüm istersen çekebilirim elimi
Dediği an Gizem hayır dedi kısık sesiyle
Tamam sen dinlen sana Doğa beyin ve
Sevda hanımın heyecanını anlatacağım
Tabi hey ne oluyor dedi dudak hareketleri
İle uyudu sadece bebeklerin seslerini dinle
Dedi Pınar ve odadan çıktı sadece sana
Bakmak bile bana iyi geliyor ki sen ne
Kızmasından bahsediyorsun güzellik dedi
Cesur hey çocuklar heyecan yok tamam
Mı babanız geldi uslu durun artık dedi
Sonunda ve sesin bu kadar dingin olması
İle o da sakinleşti biraz ne olur size bir

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder