27 Aralık 2013 Cuma

Hayatın Ta Kendisi


232. Bölüm 

Ama Gizem ile konuşmalıydı Yunus emindi ama
Ya işi varsa ya gelemezse Sedef sakin ol dediği
An Güven ayaklandı sen nerelerdeydin kırmızı
Dosya saçmalığı da ne oluyor diye bağırdı
Olmalı sizde oturun şuraya Güven misiniz ne
Oluyorsanız dedi Sedef Sedef bana hemen
Gizemi getir hemen dedi Kader biliyorum o da
Aynı durumda lütfen diye çığlık attı ve bayıldı
Ben gidiyorum uyanana kadar yanından ayrılma
Tamam mı dedi ve gitti Sedef Güven bir şey
Anlamamıştı ama Gizemde bir sorun vardı bunu
Tahmin etmesi hiç sorun değildi Cesuru aradı
Bu saatte beni ne diye arıyorsun hem ne oldu
Gizem ne yaptı bu gün diye sordu dur bir dakika
Sen bunun için mi aradın beni şu an Canın yanında
Tedavi için hastaneye gitti ne oldu da dedi Cesur
Cesur diye seslendi Gizem evde tamam sakin ol
Şimdi öğreneceksin dedi Güven ve kapattı telefonu
Ve Kaderin uyandığını gördü hiç bir şeyden haberi
Olmaması iyi hemde çok iyi neyse Gizem beş aydır

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder