25 Aralık 2013 Çarşamba

Suçsuzken Suçlu

70 ve 71. Bölüm 
Bu günde buradayım dedi Tılsım 
Yaşasın demişti Aslı seninle o istediğin 
Filmi izleyebiliriz mesela sende bana 
Sarılırsın olmaz mı hem söyle bakalım 
Cenk ve Su nasıllar Borada vardı değil 
Mi Su Cenk ve Boraya sinir oluyor 
Bende tabi Yağız’ı kıskanıyorlar haklı 
Olarak ama Can var benim okul 
Arkadaşım hatırladın mı dedi Aslı 
Şimdi ona taktılar geldiklerinde onu 
Dövüyorlar annem onlara kızdı ama 
Ben ağladığım için bana daha çok kızdı 
Babam yoktu orada neden yaptılar ki
Bunu hı sevmiyorum onları ama CAN’I 
Seviyorsun öyle değil mi dediğinde 
Yetkin içeri girdi demek Can ha ben 
Ona gününü gösteririm ama dediği 
An Yetkin senin burada ne işin var 
Dedi Yıldız ardından Tılsımda ağabey 
Çık lütfen Aslıyı korkutuyorsun hadi
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder