27 Aralık 2013 Cuma

Suçsuzken Suçlu

74 75. Bölüm 
Ben dediği an hemen kendi banyosuna 
Gitti ağabeyim nerede abla dedi ilk kez 
Yıldız’a markete gitti ne oldu güzelim 
Bir şey soracaktım da neyse siz mısır 
Hazırlayın Yıldızım bana yardım eder 
Misin biraz dediği an tamam güzelim 
Aşkım sen makine bağırınca düğmesine 
Bas biz şimdi geliriz tamam mı dedi ve 
Mutfaktan çıktı pansuman yapılması 
Gerek dedi kısık sesle Yıldız’a tamam 
Hayatım sen geç ben geliyorum dedi 
Ve gereken malzemeleri aldı Tılsımın 
Yanına gitti yarım saat sonra her şey
Halledilmişti Aslı babasıyla birlikte 
Filmini koyup izlemeye başlamıştı 
On beş dakika önce ise Yetkin yeni
Gelmişti kapıyı Aslı açınca ne oldu 
Kızım evde kimse yok mu da kapıyı 
Sen açtın var baba ama işleri de var 
Onun için ben açtım demişti şimdi 
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder