20 Aralık 2013 Cuma

Hayatın Ta Kendisi


225. Bölüm 

Dedi ve babam odaya girsin mi diye sordu ve
olur dedi Kader ve beklemeye başladı Zafer bey
Odaya girdi kızım beni affeder misin tabi ki
Amca dedi kader sonra koyu bir sohbet başladı
Ta ki Nefes hanım uyanana kadar ve herkesi
Kendine bağlamayı başarmıştı ben Nefes
Hanımla gezmelere çıkar onu parklara
Götürürüm dedi zafer bey ardından Kemal söze
Girdi baba sen eğleneceksin diye ben verem
Olamam Kader bu arada neden demedi çünkü
Sabah Doğa ile yaptıkları konuşma bunun
İlgiliydi ağabey sende kızımı kıskanmıyorsun
Değil mi dedi ve herkes güldü ama Nefes ağladı
Siz bana gülüyorsunuz diye kızım ağlayarak
Bunu dışına vurdu dediği an kızımı verin bana
Diyerek bir anlamda onlara sitem etti ve sizin
Çıkmanıza gerek yok amca dedi ve sustu
Şirkette her şey iyi ilerliyormuş duyumlarını
Alıyorum iyi çok iyi gidiyor ne oldu da Poyrazı
Beğenmiyorsunuz anlıyorum Doğanın ne suçu

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder