24 Aralık 2013 Salı

Hüznü Beklerken


129. Bölüm

Dedi sadece tamam bak dayım beni sokağın 
Başında bekliyor ne zamandan beri söyle 
Bana beş dakikadan beri mesajını yeni attı 
Çünkü nereye gideceksiniz onu söyle bari 
Dedi Cesur tamam anneme oldu mu anneme 
Sonrada hastaneye tedaviye tamam mı akşam 
Ömer beni getirir biliyorsun Yunus'un işi 
Var Efgan ise ona ben güvenmiyorum dedi
Gizem tamam hayatım dedi Cesur ve Gizem'i 
Evden yolladı Gizem aslında Barış ile 
Gidecekti mezarlığa daha sonra dayısı da 
Gelecekti yanına ve Barış'ı köşede görünce 
Gülümsedi kardeşim dostum nasılsın dedi 
Ve koluna girdi Kerem'in senin bir hafta 
Önceden sınava girdiğini söylediğinde 
Şaşkın ben vardı karşında ama kızmaya 
Hakkım yok değil mi dedi Gizem Barış ise 
Tamam sus ve bin şu arabaya hadi dedi 
Tamam kızma bindim işte size uyduğumu 
Cesur duymasın yoksa aramız bozulur 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder