29 Aralık 2013 Pazar

Hayatın Ta Kendisi


134. Bölüm

beklemek istiyorum bir yandan biliyorum yunus emin ama
ben gizemin gelip de bana açıklama yapmasını
bekliyorum dediği an yeter kıpırdanmayı bırak
uyumak istiyorum rahat dur dedi güven ardı
sıra sustu ve kaderin yanağını öptü tamam sen
ben ne dedi güven bırak beni nefesime bakmalıyım
hayır duracaksın burada kollarımın arasında sakinleş
dedi güven ve o esnada kapı açıldı kemal kardeşinin
odaya geldiğini öğrenmişti ve kardeşinin odasına girdi
hey burada neler oluyor dedi hemen çünkü güven
kardeşi ile yatakta sarılı bir halde duruyordu ve
sen gitmedin mi ağabey neden dediği an yine bayıldı
sen ne yaptığının farkında mısın dedi güven ve butona
bastı ve hemen melike hemşire girdi içeri nefes ile
birlikte girdi içeri merak etmeyin birazdan kendine
gelir ama siz çıkın dışarı dedi ve nefesi kaderin
göğsüne yatırdı beş dakika sonra kendine gelmişti
kader kızının mavi derinliklerinde boğulmuştu melike
getirdiğin için teşekkürler çıktılar mı dedi kader ve
yarım saat kaldı kadar hanım dedi melike biliyorum

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder