23 Aralık 2013 Pazartesi

Hayatın Ta Kendisi


228. Bölüm 

Çalıştın mı evet efendim ama kırmızı dosya
Olduğu için bir şey bilmiyorum şu an dedi 
Ve Güvenin yanından ayrıldı Güven sadece 
Düşünüyordu şu an ne vardı yine diye tam 
anda koridorun başında Kader göründü 
Ama kaybolması bir oldu girilmez yazısı
İle karşılaşmıştı yine hayat tekrarlarıyla 
Meşhurdur oğlum dedi Zafer bey siz ne 
Zamandan beridir buradayım mı ben 
Senin koşarak girilmez yazısıyla karşı 
Karşıya kaldığından beri Sedef hanım 
Yarına kadar Nefesi bebek koğuşuna 
Aldırdı Melike hemşireyle benden 
Senin Doğayı hastaneden uzak tutmanı 
İstememi istedi tamam ben onu oyalarım 
Yavuz nerede buradayım ne oldu dedi ve 
Poyrazı aramanı isteyecektim de tamam 
Dedi ve hemen Poyrazı aradı Yavuz bende 
Hemen şimdi sizinle anlaşma yapmak 
İstiyorum dedi Güven Poyrazda ama şimdi

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder