9 Aralık 2013 Pazartesi

Suçsuzken Suçlu

38 ve 39. Bölüm 
Böyle az önce hemşirelerden oradan 
Geldiğini duyunca Tılsım sus diye bağırdı 
Pamir sana söz veriyorum tek kelime 
Etmeyecek bende senin yanında kalacağım 
Ama bizi şimdi yalnız bırak olmaz mı dedi 
Yoksa bağırır herkese gerçek ismimi ve 
Dediği an Pamir tamam ama bu adam on 
Dakika sonra gidecek tamam mı dediği an 
Tamam söz hadi çık dedi ve Pamir çıktı 
Senin kim olduğunu bilmiyorum ama 
Yeşim hanım ile olanları biri öğrenirse seni
Yok kendimi öldürürüm dedi ve sustu ama 
Senin buradan kurtulup hastaneye yatman 
Ben zaten hastanedeyim ve kurtulacak bir 
Durum yok dediği an Pamir içeri girdi 
Güney ile birlikte hayatım seni yalnız 
Bırakacaktım ama Güney geldi ilaç saatin 
Gelmiş tamam hayatım önemli değil Batu 
Gidecekti değil mi Batu dediğinde evet 
Demek zorunda kaldı Batu ama kendine 
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder