28 Aralık 2013 Cumartesi

Hüznü Beklerken


133. Bölüm 

bilmiyorsun galiba hayır biliyorum
onun için bunu yapmıştım zaten
dedi gizem ve saçını gösterdi amanın
neden yaptın bunu belki sizi uzak
tutmak içindir ha ama tekrarlamalıyım
bunu bana güzel olduğumu söylediğiniz
için cesur biliyor mu evet biliyor ama
o da istemez onun için bir an önce
dayım gelse de işimizi halletsek daha
sonra gitsem dediği an gizem dedi
dayısı hadi geldim gizem diyerek
kapıda göründü hadi akşam konuşmak
üzere ömer bey dedi gizem ve kayboldu
yarım saat içinde hareketlerini tam olarak
yapmaya çalışıyordu ama dayısı dur dedi
anlat bana neler oluyor dedi ve ömer ile
bozuştuk biraz o kadar dedi gizem ve
hareketlerine devam etti olmasa da
oldurdu ve üç saat sonra bitti kalk dedi
dayısı kızgın bir şekilde baktı gizeme ne

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder