10 Aralık 2013 Salı

Hüznü Beklerken


116. Bölüm 

Onun devam etmesi gereken ya da ailesi ile
Arası dediği an haber verildi mi onlara Barış
Onları getirir dedi Enes size ne oldu böyle
Dedi Ufuk bey kavga ettik bunu yapsaydın
Bu olurdu dediği an benim karım denek mi
Siz ne yapıyorsunuz ona dediği an Gizem
Huzursuzlandı biraz sessiz Cesur dedi Ufuk
Bey tamam siz çıkın biz iyiyiz önce ben
Göreceğim Ogün beyi tamam mı dedi
Ardından tamam evlat benden sonra sen
Dedi Ufuk bey bizden de dediler Gizem'in
Doktorları hadi çıkalım zaten böldüm
Cesur'u dedi Ufuk bey ve gittiler demek
Erkekler senin için kavga ediyor küçüğüm
Burada değildim de görmedim yoksa
Onları elimden kimse alamazdı dedi o
Sırada çocukları tekme attı ah bu sertti
Çocuklar sakin dedi Cesur anneniz
Uyanmasın dedi ardından bu sırada kapı
Tekrar çalındı geldiler evlat dedi Ufuk bey

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder