29 Aralık 2013 Pazar

Hüznü Beklerken


134. Bölüm 

dayı ben eve gidiyorum lütfen bunun
arkasını arama ne olur ben çocuklarımı
özledim bir de zaten dedi ağlamayacaktı
ama gözleri doldu birden ne yaptığını
sadece düşünüyordu bir saat sonra eve
vardığında sen neredeydin neden bu
kadar geç geldin eve diyen bir koca
bekliyordu ama yorgunluktan sızmış
bir koca değil kıyamam dedi ve canı
alıp diğer odaya geçti biliyordu o daha
çabuk acıkırdı annesini hissedince güldü
sadece küçük yaramaz ve emzirme
odasına geçti tam canı yatağa yatıracağı
sırada telefonu çaldı canı yatağa yatırdı
ve hemen telefonunu açtı arayan sedef
idi beş dakika içinde her şeyi anlattı ve
telefonu kapattı cesur diye seslendi
benim hemen gitmem gerek ister beni
sen götür ister güven aradı bende
geliyorum ayşe hanıma sesleniriz bir

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder