23 Aralık 2013 Pazartesi

Hüznü Beklerken


128. Bölüm 

Onu hallettim nasılsın beni bırak asıl sen
Nasılsın dedi Kerem iyiyim nasıl olayım dedi
Gizem ve okulu bitirdim ve sınava girdim işte
Nasıl olsun ben gitmeliyim Barışa selam söyle
Dedi ve gitti gizem yarım saat sonra evindeydi
Nasıl geldiğini bilemezdi hemen çocuklarının
Odasına gitti Cesur oradaydı ben geldim dedi
Kısık sesle tamam nasıl geçti iyiydi demeyecek
Kadar ortada kaldım dedi ve sustu bilmiyorsun
Ama çalıştın ben şahidim dedi ve devam etti
Cesur hadi Canan birazdan uyanır sen onu al
Mutfağa geç her şeyi geceden hazırlamıştım
Dolaptan çıkart ta yiyelim dedi Cesur yarım 
Saat içinde kahvaltılarını etmişlerdi bu gün 
Senden bir şey isteyeceğim dayım beni bir yere 
Götürecek sende gel diyeceğim ama çocuklara 
Sen bakacaksın olmaz bu gün hafta sonu sen
Benimsin köle dedi Gizem evdeki havayı 
Dağıtmak için Cesur halen bir şey yapmamıştı 
Kötü bir şey olmadı ya da olmayacak değil mi

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder