26 Aralık 2013 Perşembe

GÖRÜNTÜNÜN MACERALARI

“Pasta güzel olmuştu. Sağ ol.” diyor. 
“Bir görüntü ama neden sağ ol?” diyorum ki
“Sana pastanın süslerini tek ben yiyeceğim işte.” diyor yine görüntü.
“Ha ben maydanoz olmuştum değil mi? Senden bir 5 dk. sonra gördüm. Fena mı, hemen bitti.” diyorum görüntüye.
“Sen bana fena halde bozuldun mu? Bana mı öyle geldi?” diyorum görüntüye. 
Evet demese de anlıyorum. Bende yarın onunla görüşürken pasta yapıyorum. Ona barışıyoruz anında. Nutellalı sonuçta. Herkes nutellayı sever, o da seviyor. Bana teşekkür ediyor. Beni kalplere boğuyor. 
“Tatlım benim güzel görüntüm. Pastalarını, böreklerini o kadar anlatıyorsun ki ben görüntü olarak Mark amcanın kedisindeki pastaya talim ediyorum. Ama senin yaptığın pastalarla mutlu insanlar var. Karloo mesela.” Diyorum. Sende:
“Karloo çok mutlu oldu görüntü.” diyorsun. Bende:
“Görüntü olarak mutlu oluyorum. Onur ve nik düello edemez ama seninle ben tatlılar konusunda konuşabiliriz.” dedi görüntü.
“Tabi ki Niki, Kara İnci’den biliyorum.” dedi görüntü. 
“Kara İnci benim kardeşimdir.” dedi ardından.
“Canan Kaya’da annemiz.” dedi. Sende:
“Canan Kaya’nın kardeşi olduğuna göre benim teyzem mi oluyorsun?” diye sordu bana. Bende?? 
“Ne ne ne demesini istersin o zaman görüntünün kardeşim.” diye sordu annem yani Canan Kaya nene diye güldü annem:
“Bundan sonra böyle gezsem mi?” diye sordu görüntü 
“Ben değil annem tatlı ama ha bu arada pasta yiyelim beraber. Ardından spora başlarız olmaz mı?” diye sordu görüntü 
“Cevap versen.” dedi ardından.
“Spora ne dersin ya da yanaklı nenelere dön sen daha tatlı olursun.” dedi görüntü. 
“Yaşım kaç başım kaç dersen dururum çocuğum ben senden daha yaşlıyım. Haberin olsun 100 yaşındayım.” dedi görüntü. 
“21 gösteriyorum ama haberin olsun.” diye de ekledi.
“Teşekkürler.” dedi.
“Ya dur benim annem 100 yaşında ben daha 7 günlüğüm bebeğim daha.” dedi görüntü.
“Bayılıyorum yazmaya çocuklarımı.” dedi annem.
“Gül gül doyamazsın yazılarıma.” dedi annem.
“Senin de ne bitmez çilen varmış.” dedi görüntü.
“Misafirde misafir. Nene annene söyle. Arada bize gelmene izin versin.” dedi görüntü. Bu arada misafir konusunu kardeşin (annem )açtı. 
“Sakın anneni kızdırma kızarsa da anneme kardeşine suç at.” dedi görüntü.
“Senin gülmene yardım ettiysem ne mutlu bana nene.” dedi görüntü.
“Ben yatmaya gidiyorum. Hadi siz kardeş kardeş oturun.” dedi görüntü ve odasına çekildi. 
“Nene sen annemin kardeşi idin ne ara ortağı oldun?” diye sordu görüntü.
“Anne nene yine gelmiş bizim eve yaşasın ama onun misafirleri yok mu? Annesi nasıl izin verdi gelmesine?” diyerek sorularına devam etti görüntü. 
“Söyle bakalım kardeşim.” dedi annem. 
“Biliyordum anne. Seni yalnız bırakmaz nenem benim.” dedi görüntü.
“Nene sağ ol.” dedi ardından ve odasına çekildi.


Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder