21 Aralık 2013 Cumartesi

Hayatın Ta Kendisi


226. Bölüm 

Var dedi kader tamam poyraz yakışıklı kaslı
Adam gördüm bende onu doğanın nasıl oldu
Da senin çevrende görmeye dayanıyor mu
Dedi Kemal ve hemen sustu ağabey alemsin
Kıskanıyor ama bir şey demedi diyemez de
Çünkü tüm doktorlarım erkek alışsa iyi olur
Dedi Kader ve devam etmeden önce Güven
Girdi araya bende varım tabi beni de aralarına
Kat olmaz mı ve ben dedi yavuz ne oluyor
Hayır neden ikinizde aynı gün gelirsiniz ki
Derdiniz benimle mi acaba ya da Doğa ile
Ama o burada yok onun için geldik zaten o
Bizi görmeden çıkarız korumalar bana haber
Verir merak etme dedi Güven tamam o zaman
Gizemler evlerine yerleşti mi kaptan dedi
Kader evet dedi güven yavuz sana ne kadar
Teşekkür etsen az biliyorum çetin rakipler
Çıkardığın için asıl sana teşekkür ederim ben
Dedi Kaderden önce herkes güldü sessiz Nefes
Dedi ama küçük kız kimseyi umursamadı bu

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder