17 Aralık 2013 Salı

Hayatın Ta Kendisi


222. Bölüm 

Nefes ile ilgilimi diye sordu kim o kızınız mı
Dediği an sustu işte bunu söylemedi bana sen
Küçük kardeşimsin benim o ellerinizi
Kokluyorum leydim dedi ve kapattı bilgisayarı
Doğa Yunustan her şeyi öğrenmişti dün gece
Çünkü hey sen unutkan karım hemen buraya
Geliyorsun dediği an Kader ne oldu kocacığım
Dedi Doğada kızımız olmasın o olacak olan
Dediği an sen nasıl ah Yunus ah dediği an tamam
Dinle beni dedi ve her şeyi anlattı tehlike vardı
Ama geçti bunu biliyorsun dedi korkmuyorum
Bu canavar evet Nefesimiz ama aç çok aç
Babaya aç dedi ve dudaklarına yapıştı ve tam
Bir saat sonra birbirine olan hasretlerini giderdiler
Nefes kızım olacakmış ve ben şimdi öğreniyorum
Neyse telaşlı baba olacağım ben şimdi bütün
Erkekler kızımı gözleriyle yiyecekler aman ne
Yapacağım ben tabi senin canına minnet gururla
Söylersin hı dedi Doğa Kader güldü sadece daha
Sonraki aylarda derslerine girdi kader Doğa da

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder