30 Aralık 2013 Pazartesi

Hüznü Beklerken


135. Bölüm 

şey olmaz o bakar hadi gidiyoruz dedi
dur bir dakika ben güveni arayacağım
o gelsin buraya hastanede daha fazla
kalmasın dediği an sen nereden biliyor
tamam sakin ol dedi gizem güveni aradı
biliyor musun umurumda değil gel yanı
başında dur çocuklarımın dedi ve
telefonu kapattı şimdi ayşe hanım
gelebilir şimdi ben aşağıda seni
bekliyorum dedi ve aşağı indi gizem
kaderin kendisine ne kadar kızacağını
biliyordu ben dediği an cesur gelmişti
hadi atla motora çabuk olmalıyım
meraktan öleceğim dedi ve dediği
gibi on dakika sonra oradaydılar
kemal neler oluyor bende bilmiyorum
yirmi dakika önce güven içeri girdi iki
dakika sonra hastaneden çıktı gitti
nereye gittiğini değilde kardeşim neden
bu halde onu merak ediyorum dedi

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder