14 Aralık 2013 Cumartesi

Hayatın Ta Kendisi


219. Bölüm 

Ama ben seviyorum hazırlanmayı zaten üç
Yaşına kadar böyle olacak konuştuk anlaştık
Neyi tartışıyoruz ben gidiyorum dedi ve gitti
Sinirlenince çok güzel oluyorsun karıcığım
Dedi arkadan Doğa sesli bir şekilde ve o da
İşlerine devam etti birazdan Poyraz'ın yanına
Gidecekti evet Poyraz dönmüştü ülkeye
Defnesi için onunla ortak olmuşlardı şirketin
Bu yanını onlar yönetecekti diğer yanını ise
Çınar ve Tarık yönetiyordu işler ilerlemişti
Ben çıkıyorum iki saat sonra geldiğimde
Hallederim sen sakın gitme tamam mı dediği
An tamam kocacığım dedi Kader yukarıdan
Ve dersine başladı o adam yine oradaydı bu
Konuyu Güven ile konuşsa iyi olacaktı tamam
O adam kırk yaşında vardı öğrendi dosyaları
Ilgaz da idi sormak istemiyordu bugün şu ders
Bir bitsin bütün hafta boşum zaten hallederim
Diyordu içinden Kader ve yaklaşık bir buçuk
Saat geçmişti ve Kaderde bitmişti o adamın

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder