12 Aralık 2013 Perşembe

Hüznü Beklerken


117. Bölüm 

Hadi baba anne için savaşmaya gidiyor
Şans dileyin dedi ve odadan çıktı hoş
Geldiniz şu an durumu iyi gibi duruyor
Ama bilinmez değil mi Ufuk bey evet
Dedi Ufuk bey Selim sensin değil mi
Dedi ardından turşularını anlatırken içi
Gitti sağ ol onu mutlu ettiğin için yokluğumda
Ogün bey kızınız ailesiyle barışmak istemiş
Yani sizi çağıracakmış ama durumu
Kötüleşmiş dediği an biz zaten onu
Seviyorduk sadece bizi affetmesini
İstedik o kadar ama affetmiş Enes
Diye bağırdı Gizem Selim sen her şeyi
Ayarla dedi Enes ve içeri girdi ne oldu
Küçük konuşmak istedim sadece ve
Biliyorum geldiler ama nedense
Çekiniyorum korkacak bir şey yok
Sorun sende değil onlarda olmalı ve
Affettiğini öğrendiklerinde çok mutlu
Oldular şimdi ben rahatlamak istiyorum

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder