10 Aralık 2013 Salı

Hüznü Beklerken


115. Bölüm 

Şey olmasın mutlu bir hayat sizi bekliyor
Çocuklarım annenizin dediği gibi her şey
Hazır bir dakika altı aylık tedavi bitti ama
O zaman siz yoktunuz değil mi kandırdı
Anne bizi herkes biliyordur artık Yılmaz
Doktor sayesinde o zaman Kerem Sayer
Duyar yakında evet annenizi kıskanıyorum
Hemde her şeyden bir eşyadan bile
Kendimden bile dedi içinden ve devam
Edecekti ki Ufuk bey içeri girdi evet ben
Bunu tahmin etmiştim ama aması yok Ufuk
Bey dayıcığım şimdi iyi olduğunu söylüyor
Öyle mi gerçekte bilmek istiyorum evet
Ama bir daha olursa böyle bir şey
Olmayacak sakin olacak ben yanındayım
Dediği an Ufuk bey söze başladı ya babası
Ya ağabeyi onları düşünürken böyle oldu
O hayır dedi Selim sana size haber vermek
İstedi bunun olacağı sabahki kayıttan belliydi
Dedi Cesur devam edilmesi gereken ne vardı

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder