28 Aralık 2013 Cumartesi

Hayatın Ta Kendisi


233. Bölüm 

gizliyor şimdi de uydurur bir şeyler tamam kızma
bize ama doğru neyse bir saat sonra gelir buraya
o zaman yanımda kalacak mısın merak ediyorum
ne demek bu kader açıkla gizem geldiğinde öğrenmen
en iyisi güven biraz dinlenmek istiyorum yanıma gelir
misin dediği an elbette cadım ben bunu unuttuğunu
sanıyordum ya neden hatırladın dedi kader ve kaslı
göğsüne başını koydu uyumadı uykusu yoktu yorgun
değildi belki yeni şeyler öğreneceğim ama bundan
doğaya kocama bahsetmeyeceğim gizeminde bir
testten geçiririm ama önce nefesim önemli gelsin
ona bir hafta eziyet etmezsem doğanın anlamaması
gerek ama daha doğrusu sedef ben levent ve yunus
bu kişilerden başka kimse öğrenmemeli zafer bey
bilmiyor ama bir şey olduğunun farkında umurumda
değil ama neden olsun ki hey bu arada ne yaptın
kocama da hiç sesi çıkmadı ve de ne zaman çıkacak
ortaya merak ediyorum dedi kader ailevi problemleri
var galiba onun için bizi selçuk bey karşıladı ama nasıl
olur o bunları düşünmemeliyim uyumalıyım ama uykum

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder