21 Aralık 2013 Cumartesi

Hüznü Beklerken


126. Bölüm 

Ailesini de bak anlaşalım karıcığım
Kızımla arama girme sende oğlumla
Diyeceksin ama çok zor o iş gir ve
Ailemizi sağlam yıkılmaz yap kocacığım
Dedi Gizem en mantıklı karar dört günde
Liseyi bitirdiğine inanamıyorum şaka
Yapmadığını biliyorum yarın ise pazartesi
Sınavın var sen çalışma odasında kalacaksın
Çocuklarla ben ilgileneceğim tamam mı dedi
Cesur yarın sen acısını çıkartırsın benden
Dedi Gizem ben hazırlanmış olarak gördüm
Mamaları değişik ülkenin faydaları iyi geceler
Küçüğüm hayatım karıcığım dedi Cesur bende
Başlayayım ayı kolum aşkım kocacığım dedi
Gizem ve odaya gitti orası ses geçirmiyordu
Diye bazen biz ayrı ayrı kalırız evlerdeki
Seslerden sıkılırsak diye de yapmışlardı odayı
Doğru karardı biliyordu bir şey olmaz
Birbirlerini seviyorlardı saygı duyuyorlardı
Birbirlerine bunları düşünüyordu Gizem

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder