10 Aralık 2013 Salı

Hayatın Ta Kendisi


215. Bölüm 

Sabah anlatacaksın evlat dedi sanki
Yirmi yaş büyükmüş gibi tabi dayı
Dedi Doğa ve karısına daha fazla
Sarıldı sakinleş güzel kelebeğim benim
Dediği an Kader rahat bir nefes aldı
Derindendi bu nefes ama huzurluydu
Sabah uyandığında Doğanın üzerinde
Buldu kendisini kaslı gövdesinde hey
Rahat mısın dedi kocasına evet hemde
Nasıl dedi Doğa küçüğün tekmelerini
Sayıyordum hadi markete ben çok
Açım İncir olmadan kahvaltı yapmam
Hem karpuz da alınacak dedi ve yatak
Odasından çıktı dünü unutmak değildi
Amacı ama rüyasını hatırlamıyordu bu
İyi bir şey dedi lavaboya geçti işini
Halletti hadi demesine gerek kalmadan
Doğa kapıda onu bekliyordu bile hızlı
Kocam benim dedi ve marketin yolunu
Tuttular hocam bakın biraz yardım fena

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder