19 Aralık 2013 Perşembe

Hayatın Ta Kendisi


224. Bölüm 

Değil mi tırtılım dedi Doğa bitirdi babası dedi Kader
Al senin işin başladı babası hadi dedi Kader yarım
Saat içinde gaz meselesi halledilmişti babası hadi
Bez seni bekler ağlamadan hallet şu işi dedi Kader
Tamam Kaderim kelebeğim karıcığım dedi ve
Sonrasında üç saat sonra rahat etmişlerdi Esma
Anne kıyafetleri getirdiğinde sende git biraz dinlen
Dedi Kader ben iyiyim bak Nefesimizde iyi yakında
Bu rahatlıkla horlar bile paşada yok bende seni
Dinlenmiş olarak bulmak istiyorum o zaman
Bende dinlenirim anca dedi Kader tamam
Bende gidiyorum dedi Doğa zaten annesi
De gelmişti ona da ben gidiyorum dedi
Ve evlerine gitti Esma annesi Kaderin yanında
Onunla sohbet ederek onu rahatlatmıştı ki işi
Olduğunda kader Gönül hemşireyi çağırıyordu
Beni rahatlattığınız için teşekkür ederim
Anneciğim dedi ve susmak zorunda kaldı
Çünkü odaya Kemal ağabeyi girmişti bu sefer
Babamla ben geldik yarında annem gelecek

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder