10 Aralık 2013 Salı

Hayatın Ta Kendisi


216. Bölüm 

Olmazdı hani bu günün ardından sana
Yardım yok tamam mı o sınıf geçilecek
Hadi Gizem ile konuşmam gerek daha
Çabuk ol biliyorum sen bizi düşünüyorsun
Ama o benim ailem her an ah dedi geceyi
Hatırlamıştı karşı kıyıda kimin kimlerin ne
İle olduğunu biliyordu artık orada annesi
Babası Gizem vardı orası öbür taraftı lanet
Okudu kendine neden bir günleri iyi
Geçmiyor hep kötü oluyordu neden ama
Alışmıştı beyaz sarı mor kırmızı yüzü her
Rengi almıştı ama önemli değildi Doğanın
Kendi için endişelenmesi istediği son şeydi
Evet olmuştu bile saniyeler geçmesine
Rağmen karısının yolun ortasında
Durmasıyla Doğanın kendisini çekmesi
Bir olmuştu ne oldu hayatım iyi misin
Dedi Doğa hayır iyi değilim desem beni
Hastaneye götürmeyeceğine söz ver hem
Açım ben az kaldı eve ama senden bir şey

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder