31 Aralık 2013 Salı

Hayatın Ta Kendisi


136. Bölüm 

hadi oradan dedi kader ve cesur geldi mi
neden izin verdin sen asıl onu güvene
söyleyeceksin sedeften önce beni değil
cesuru arayan o saklayamam korkuyorum
doğada öğrensin o zaman ama şimdi değil
dediği an kapı açıldı gelen cesurdu bana
ne olduğunu anlatın da bende kemalle
açıklayayım dedi olan bir şey yok ama
eğer kızıma iyi bakmazsa karın yeri öpecek
dedi kader ve sustu kelimeleri toplamaya
çalışıyordu tamam otur şuraya ve sözümü
kesme bebeklerimin doğduktan bir ya da
aynı gün dedi kader evet aynı gün bir rüya
gördük evet gördük dedi kader aynı yerde
aynı kişiler vardı annen baban benim annem
ve ben dedi gizem evet onun sebebini de bu
gün yani dün anladım annem bir uçurumda
yatıyor ne yani ailemin kaza geçirdiği yerde
mi dedi kader tamam her şey son buldu o
onlar bizi birbirimize daha çok bağladı ne

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder