5 Eylül 2013 Perşembe

Beşinci Hikayem


84. Bölüm

Doğa ile ama biliyorum ayrılamam buradan onun
İçin ne yapabilirim bilmiyorum lanet olsun sessize
Almıştım telefonumu Doğa meraktan ölmüştür
Şimdi ya da aile fertlerim den biri beni götür hadi
Telefonunu açtığı zaman bu olamaz diyerek inledi
Kader Olgun ne var ne oldu ver onu bana hadi
Yapma böyle bakmalıyım Ilgaz Gürkan'ın fotoğrafını
Göndermişti uçurumun kenarında idi bu uçurumun
Sana anlamı ne çabuk anlat bana dedi bağırarak
Olgun ve en ince ayrıntılarına kadar anlattı Kader
Şimdi ne yapacağız demiyorum hemen Doğanın
yanına gitmek lütfen beni onun yanına götür ve
kimseye bunlardan bahsetme tamam mı gece
yarısında görüşürüz yazdı Ilgaz'a da hallettim gibi
Hadi ben gidiyorum seni yanımda görmesinler ama
Bir dakika gece yarısında uçurumda olur musun
Benim yanımda dedi Olgun sadece kafasını salladı
Ve gitti Kader o an eve girdiğinde saat beş buçuk
İdi neredesin diye sormadılar soramadılar sekiz
Buçuk gibi de Doğalar geldi Kader istendi önce

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder