6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


101. Bölüm

Değerleriniz biraz yükselmiş ilaçlarınızı kullanıyorsunuz
Değil mi diye sordu Emine hanım ne ilacı dedi sadece
Beyin ameliyatı için kullandığım ilaç vardı ama söyleyin
Kullanmam gerekli mi beyin ameliyatımı onun için ek
Bir ilaç vermedi demek ki Levent bey tamam o zaman
Hadi biletinizi alın ve gidin buradan dedi ve Kenan beyi
Çağırdı beni o götürecek hava alanına tamam dedim ve
Tam çıkarken Tarık beyler ne olacak ben hallederim
Dedi Emine hanım peki ya sevda hemen durun dedi
Ve Sevdayı aradı Kader binme gelme ben geliyorum
Dedi ve tam dört saat sonra şehrindeydi evine gidip
Dinlemek istedi ama bunun olamayacağı belliydi hemen
Doğayı aradı ben geldim diye ve beni al diye on beş
Dakika sonra Doğa gelmişti ve tabi ki Güvende neden
Haber vermeden gittin sen vermek zorunda mıyım acaba
Kimi ilgilendirir bu ailem halinden memnun baksana sen
Değilsin bir tek neyse benim hemen Levent beyin yanına
Götür beni dedi Kader Doğada Dolunaydan öğrendiği
Şeylerle tamam Olgun ve Enes seni bekliyorlar hadi ya
Enes burada mı meşhur Enes inanmam jetle geldi kızım

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder