6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


90. Bölüm

Tamam yeter bu adamın maceralarını anlatma
Bana hem hadi gidin ailelerimizin kesin talimatı
Vardı unuttun mu ama sende bana bize hiç bir
Şey söylemedin bizde merak ettik yani Cesur
İle birlikte her neyse işte ama biliyorum ki bana
Hiç bir şey anlatmayacak ve sıkıntıdan patladın
Değil mi diye sordu Doğa evet ama neden
Yaptığım konusunda doğru söylüyorsunuz
Ama korkuyorum beni bu kadar saplantı haline
Getirirse ve getirdi zaten dedi Doğa evet kesinlikle
Dedi Cesur ama ben seni seviyorum farkındaysan
En kısa zamanda da evleneceğiz unuttun mu evet
Alarm çalıyor be saat kaç olmuş farkında değilim
Hadi gidin buradan daha eve girip hazırlanacağım
Öğrendiğiniz üzere okula döndüm sizi şapşallar sizi
Hadi dedi ve gitti on dakika sonra odasındaydı
On dakika içindede hazırlandı salona geçti ortalığı
Toparladı ve tam evden çıkacağı an neredeydin gece
Bir durum olmuş ki kapını kilitlemişsin ne oldu bana
Anlat hemen dedi Kemal ardından da Zafer bey

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder