6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


105. Bölüm

Şifrelerinin dosyayı açtı ve işte beklediği gerçekle karşılaştı
Kendisine olan mektupla ve o an ne yapacağını şaşırdı sevgilim
Bugün büyük ihtimalle kocam olacaksın onun için ilk önce seni
Tebrik ederim daha sonra seni ne kadar sevdiğimi anlamışsındır
Enes'in dediklerinden sakın bana kızma neden bunları yapıyorsun
Deme bende Dolunay'ı anladım diyelim o kadar sen ne kadar
Aptalmışsın bundan kendininde haberi yoktur eminim şimdi bana
Ne diyor bu karım deme Dolunay'ın gözlerine iyi baksaydın
Anlardın orada sadece Tarık'ın olduğunu ama şimdi kızmıyorum
Senin gözlerinde ben benim gözlerimde sen varsın Dolunay
Ters ters bana bakıyor seni seviyorum kocacım en kısa zamanda
Görüşmek üzere kendine iyi bak diyordu mektupta Kader ve
Doğa şaşkındı ama işlerine geri döndü Çağdaş hocayla
Konuşmaları vardı Amerika'ya gitmiş bir süre ara verilmiş
Görüşmelere tamam dedi Doğa tam her şeyi kapatıp yerinden
Kalkacağı sırada Kader çığlık attı hayır diye Doğa hemen içeri
Girdi tamam sakin kelebek ben buradayım diye seslendi yanına
Gitti ona sarıldı sakinim sen yanımdasın işte yeter ama kabuslar 
Var onlar ne olacak şimdi de Gürkan ile uçurumdaki olayı 
Gördüm ya beni bırakmasaydı ya bana bir şey yapsaydı dediği  

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder