3 Eylül 2013 Salı

Beşinci Hikayem


75. Bölüm

Yapmaya dışarıda şimdi hem de o çocuğun
Yanında o çocuk dediğin Kader'in sevdiği
Kişi sevgilisi kendi istedi dayısı da izin verdi
Hem bizim yanımızda rahat edemeyecekti
Bundan ağabeyi olarak eminim dedi Kemal
Neyse sinirlenmeyeceğim ben otele gidiyorum
Seni de bırakayım istersen dedi Güven tamam
Olur diye karşılık verdi Ozan yarım saat sonra
Evin önündeydi Ozan Kader gelmemiş diye
Söylendi Güven nerede olacağını biliyorum
Onun için sorun yok hadi sende git uyu biraz
Dedi Ozan tamam o zaman ben gidiyorum dedi
Güven ve otele doğru yola çıktı ama aklında
Kader vardı yarın ziyaret ederim ben onu dedi
İçinden ve direkt odaya çıkarak yattı uyudu ve
Bu arada aslında Kaderler eve gelmişlerdi ama
Ozan Kader'i rahat bırakmak amacıyla bir şey
Demiyordu gitti mi diye sordu Kader Doğada
Evet dedi şimdi rahatlamalı ve senin beni sarmana
İzin vermeliyim değil mi ailen yarın geliyor değil mi

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder