5 Eylül 2013 Perşembe

Beşinci Hikayem


85. Bölüm

Nişan deseler de iki genç çok aceleciydiler ama
Kader tamam dedi nedenini de açıkladı dokuz ayı
Unuttunuz galiba Doğa bey onun için beni bekleyin
Derim ben size hadi oradan beklemek yok dokuz
Ay sonra orada da bir düğün yaparız olur biter
Dediği an herkes güldü yarın o zaman en yakın
Tarih alınıyor dedi Erkan ve Zafer bey çocuklarda
Evet anlamında başlarını salladılar o zaman ben
Tarafsız bölge olarak bir şey söylemek istiyorum
Dedi Ozan dayı sakın düşündüğümü söyleme
Dediler ikisi birlikte söylersem ne olur susun siz
Bir kere Zafer bey ve Erkan bey dinliyoruz seni
Tarafsız bölge ne diyeceksin bu çocuklar yakında
Evleniyor ya bu oğlan bu kızı görmeden yapamaz ya
Evet devamını alalım dedi Kemal o da eğleniyordu
Siz bu kızı bu evde tutsanız da görüşmeseler diyorum
Nasıl olur dediği an Hüzün hanım çok güzel olur dedi
Hem dediği an Kader'in telefonu çaldı Yiğit amcam
Arıyor alo evet gel istersen amca dedi Kader ve
Kapattı kimse kapıyı açmadı dışarıda kaldım neredesin

Kara İnci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder