5 Eylül 2013 Perşembe

Beşinci Hikayem


86. Bölüm

Diyor buraya gelecek dayı Yiğit amcayı
Hatırlıyor musun dediği an Ozan içten
Bir evet dedi Doğa sonunda geliyor
Desene ne güzel dedi yarım saat sonra
Kapı çaldı bu kesin odur ve kapıyı açtı
Yiğit içeri girdi bir saat koyu bir sohbet
Arasından sonra herkes evinin yolunu
Tuttu oh be nasıl bir geceydi dedi
Kader dışından ama gece daha bitmedi
Kızım dedi iç sesi ben odama çıkıyorum
Zaten fazla bir bulaşık yok yarın sabah
Toplarım siz uyanmadan ben bu arada
Okula geri döndüm haberiniz olsun hadi
Gidiyorum ben dedi ve odasına çıktı ses
Ayarlarını yaptıktan sonra saatte baktı
Saat 23.30 idi evden hemen çıkması
Gerektiğini anladığı an pencereyi açtı
Ve her zaman yaptığı gibi aşağı attı
Kendini yarım saat sonra oradaydı
İşte çok sevdiği uçurumda idi en

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder