5 Eylül 2013 Perşembe

Beşinci Hikayem


82. Bölüm

Beni ise arkadaşın olarak ya da bir kardeşin
olarak gördüğünü biliyorum ama yine de
sana böyle bakmaktan kendimi alamıyorum
dedi tamam ama ben evlenince ne yapacaksın
kocam o zaman seni öldürür buna izin
vermeden zaten ben öldürürüm seni benden
uzak durma tamam bunu istemeye hakkım yok
ama bu bakışlarına çeki düzen ver lütfen o
zamana kadar karşıma bir daha çıkma ya da
korumalarına takip ettirme tamam mı dedi ve
Odadan çıktı bu kadar stres fazlaydı kendisi
İçin bunun farkındaydı Kader hemen Olgun'u
Aradı her şeyi anlattı bu gün bir bitse üzerine
Bir soğuk su içerim dedi saat üç şimdi gel ben
Seni beşte eve bırakırım tamam mı küçük hanım
Dedi Olgun tamam hemen geliyorum yanına dedi
Kader ve hemen on beş dakika içinde Olgun'un
Odasındaydı hadi ne yapacaksan yap ne söylemem
Gerekiyorsa söylet bana çok yoruldum bu gün biraz
Uyumak istiyorum hayır sakın uyumaya kalkma bunu

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder