6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


106. Bölüm

An senin bana anlatmadın ne var dedi Doğa
Bir şey yok desem inan massın bana değil
Mi diye sordu Kader o zaman dinle dedi
Ve tüm olanları ayrıntıları ile anlattı bu sefer
Güven bunu bile bile geldi öyle mi sanırsam
Evet dedi Kader iyi ki gitmişsin o zaman
Ama bir dakika mektup ne öyle Kader bir
An güldü sadece olmamış mı nerede yanlış
Yaptım söyle hemen düzelteyim dediği an
Hayır ama senin uyanık halde olmaman
Gerek dedi Enes ne yapayım o zaman senin
Suçun dedi Kader bu kadar kabus görecek
Bu kız onun için uyanabilir demeliydiniz ama
Nerede tam sen çık kocacığım yüzünden
Anladığım kadar beğenmişsin sırıtma öyle ne
Yapayım deliyim ben Dolunay kadar olmasa
Bile ben kendime güveniyorum Irmak seni
Bekliyor bu arada minik ellerle kulağını
Çekmek için Enes dayanamadı burası ev
 Değil ya da size özel bir yer değil yani git

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder