6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


102. Bölüm

Hadi oradan o yanımda bile değildi tabi ya Olgun
Neyse Hadi gidelim Güven sende gel dedi Kader
Doğa şaşırmadı hatta gel seninle birlikte halledecek
Bu işi Kader dedi ve hemen yola koyundular Levent
Beyin hastası olduğu için direkt Olgun'un yanına
Gittiler Enes de oradaydı nasıl geldin demeyeceğim
Şimdi ne yapacağız bir de o ilaçları kullanacağım
Ne olursa olsun tamam mı Sedef hayır diyor ama
Bu gün burada değil ama burada imzası var bak
Benimde bak Güven sen beni neden korkutuyorsun
Ne istiyorsun benden sakın seni deme zaten bu
Olamaz biliyorsun dedi Doğa evet şimdi ise sadece
Senden özür dilemek için peşindeyim ha öyle mi
Neden mail adresimle uğraştın o zaman anlamıyorum
Anlat bana tamam seni bulmak ve konuşmak için
Yaptım benden korkma sana zarar vermem ama
Benden de uzak duramazsın aileme zarar verirsin ama
Onlar sana zarar verdi ama bunlar benim sorunum
Senin değil dedi Kader alın işte bu adamla ne
Konuşacağım ki beni korkutuyor yine o ilaçları ver

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder