2 Eylül 2013 Pazartesi

Beşinci Hikayem


73. Bölüm

Tuttu sıkı sıkıya tamam bak yemeyecek
Seni korkma ben yanındayım dedi
Fısıldayarak Doğayı yanına çağırdı yalnız
Konuşabilir miyiz onun için beni hemen
Evime götür dediğinde Ozan yeğeninin
Bu haline güldü Güven'i ne zaman görse
Böyle olurdu zaten ama bu fazla dedi
İçinden ama yapacağı bir şey yoktu şuan
İçin bunu üç saat önce yapmalıydım dedi
Tamam kelebek seni şimdi buradan
Götüreceğim dedi Doğa ve Kader'i
Kucağına alarak hızla hastahaneden çıktı
Ve uçuruma gidiyoruz hayatım önce bir
Rahatla daha sonra benim evime gideriz
Hatırlatırım seninle aynı sokakta oturuyoruz
Evet kesinlikle dedi Kader ve uçuruma
Doğru yol aldılar bu arada hastahanede
Şunlar oluyordu Güven hemen arkalarından
Gitmek istedi ama Ozan ve Olgun onu
Engellediler durun lütfen Kader hanımı rahat

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder