4 Eylül 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem


80. Bölüm

İçin Güven'i mi kullandınız neden ama
Evet dedi Zafer beyde tamam anladım
Kapatıyorum şimdi işim var dedi ve
Kapattı okula gitti okula uğramalı çok
Olmuştu Çağdaş hocanın odasına girdi
Gelmişsiniz ve bana haber vermiyorsunuz
Doğru ya Doğa değil mi ama ben öğrenirim
İşte nasıl geçti dosyalar nerede diyerek tam
Olarak iki saat geçirdi orada daha sonra
Tamam ben çıkayım artık nasıl olsa bitti
Dosyalar dedi ve çıktı odadan okuldan
Çıkacakken Gürkan geldi yanına bak kusura
Bakma haberim yoktu bu olanlardan ama
Benden uzak dursan iyi olur dedi Kader ve
Hızla oradan uzaklaştı bir işi daha vardı hemen
Dayısını aradı ve Güven'in telefonunu istedi
Dayısı biraz bekledi ama sonunda verdi akşama
Zafer beylerde ol dayı ailesi oraya gelecek ve
Seni isteyecekler biliyorum tanıştım onlarla ve
Telefonu hemen kapatmazsan Doğa seni kesecek

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder