6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


92. Bölüm

Neler söyleyeceğimi bilir ama çıkmıyor ki
Ben şimdi Sedef'in yanına gidiyorum yarın
İlk uçakla senin akrabalarının yanına sonra
İse benim köyüme gidiyoruz tamam mı bu
Arada seni daha fazla tanımış olurum daha
Sonrada evleniriz tamam mı hadi dedi ve
Evden çıktı yarım saat sonra Sedef Levent
Bey ile konuşuyordu eğer izni vermez ise
Daha büyük sorunlar çıkacak diyordu Levent
Bey ise tamam dedi Kader direkt yurda gitmişti
Biliyordu ki burada adamları yoktu Güven'in
Cesur Sevda Ateş ve tüm ailesi oradandı bir
Saat içinde bakın size söyledim Ateş ile ayarladık
Önce Sevda ile gideceğiz daha sonra Doğa'nın
Kuzeninin bir işi dolayısıyla o da gelecek ama bu
Plan dahilinde Tarık bey bize orada bir yer
Ayarlayacakmış Dolunay hanımında doktor
Tanıdıkları orada üç ay geçireceğim çok bu az mı
Güven'in hareketlerine bakarak anlarsınız tamam
Mı dayı beni merak etme ben iyi olacağım sizde

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder