5 Eylül 2013 Perşembe

Beşinci Hikayem


83. Bölüm

Uyursan değişik şeyler olabilir onun için bana
Dünden bahset olmaz mı ne yaptınız Doğa ile
Hım biliyor musun yüzüm kızardı bu iyi bir
Haber nasıl oldu diye sormuyorum Doğa işini
Biliyor çünkü ben buraya not alıyorum her
Şeyi Sedefle tartışırız belki bu gün o aradı
Dedin evet ne oldu sonra Güven ile tartışmalar
Nasıldı detaylarına girsene merak etme ben
Doktorun olarak kimseye bir şey söylemem
Ve ne hissettiğine kadar her şeyi anlattı ben
Bunun için korkuyorum ondan beni saplantı
Haline getirmesinden dedi merak etme anlattığın
Şeylere bakılırsa senin üzülmeni istemeyecek
Kadar sana bağlı onun için korkma hem sana
Demedim mi ben senin yanındayım diye evet
Anlamında başını salladı Kader itiraf zamanı
İse bu o durumu haber veren sendin biliyorum
Çok korktuğunu da biliyorum ama Gürkan'ın
Böyle bir şey yapacağını bilmiyordun o beni
Buluyor sonunda baksana kaçmak istiyorum

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder