6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


103. Bölüm

Lütfen Olgun onlara çok ihtiyacım var ya da seni
Uyutalım ister misin dedi Enes tedavin için en iyi
Yol bu ne kadar demeden bana biraz izin verin
Dedi Kader Doğa ne diyeceğini biliyordu hadi o
Zaman Kelebek dedi ve dört saat içinde yıldırım
Nikahıyla evlenmişlerdi şimdi oldu dedi ikisi de
Ve hastahaneye gittiler yatış işlemlerini hallettiler
Daha sonra on günlük tedavisi başladı yine bu
Arada Doğa artık o benim karım dedi Güvene
Biliyorum onun mutlu olmasına sevindim dedi
Güvende pişkin pişkin sırıtarak Enes sen bir gün
Daha buradasın değil mi diye sordu Enes de evet
Dedi Emine hanım böyle daha uygun olur diye
Söylemişti bana bu arada hiç sen biraz dinlen
Yoksa sende Tarık gibi olma merak etme o şu an
İyi ve seninde iyi olmanı istiyor istersen sen eve
Git ailenize haber ver senden başka kimse ile
Görüşmek istemiyor ama haberin olsun Dolunay
Gibi davranacağım ben diyor bir de seni anladığını
Söylüyor seni seviyor öyle demiş Kenan'a ya o

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder