3 Eylül 2013 Salı

Beşinci Hikayem


77. Bölüm

Söyledi bu gün şu anda gelecekler tamam zaten
Akşama bir şeyler düşünürüz hadi kapatıyorum
Dediği an kapı çaldı kahvaltı edilmişti siz oturun ben
Hemen size kahve yapayım nasıl içerdiniz orta kızım
Dedi Erkan bey ve Esma hanım Kaderde hemen
Mutfağa geçti kahveleri yapmaya başladı hem bu
Arada salonda masayı topladı bu hızını seviyordu
Telefonunun çalmasına kadar her şey çok güzeldi
Önce dayısı aradı aynı anda Ilgaz da aradı dayısına
Olanları anlattıktan sonra sakinim ben sakin ama
Şimdi değil Ilgaz bey şimdi değil dedi daha sonra
Kahvelerle birlikte içeri geçti sohbete başladılar
Yeni ailesini çok sevmişti Kader Esma hanımda
Gelinini demek gelinim senin öğretmenin olacak
Oğlum yaşasın benim haylaz oğluma okulu sevdirecek
Biri çıktı dedi anne ya öyle deme hem çalışıyor bu
Oğlun okulunu bitirmek için dedi Doğa şahidi de burada
Efendim dedi telefonu çalıyordu Kader'in izninizle efendim
Bu telefona cevap vermem gerek dedi ve salondan mutfağa
Geçti ne var yine seni dinlemek istemiyorum anla bunu ve

Kara İnci




 

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder