3 Eylül 2013 Salı

Beşinci Hikayem


76. Bölüm

Evet dedi Doğa o zaman ben hazırlık yapayım
Demeyeceğim hastaneden yeni çıktım çünkü onlarda
Beni anlar her halde değil mi sevgilim evet aşkım yarın
Karım olursun kim bilir babanın dediğini hemen
Gerçekleştiririz kim bilir ya dalga geçme bak neden
Dalga olsun ki hem onlarda istiyor madem hemen
İşlemlere başlarız dediği an Kader'in yüzü kızardı
Tedavin başarı ile sonuçlanmış bak ya bunun için
Miydi her şey bunun dalga olmadığını biliyorum
Ve uyumak istiyorum sadece ama seninle tat mı
Diye sordu Kader elbette olur kelebek dedi Doğa
ve odaya gittiler sarılarak uyudular yarın yeni bir
Gün olacaktı onlar için Doğa dokuzda kalkıp
Ailesini almaya gitti zaten Kaderde onun arkasından
Kalkmıştı kahvaltı hazırlamıştı yeni ailesine tabi ki
Belki beğenmeyecekler beni nereden belli beni kabul
Edecekleri diyerek içindeki sese kulak verdi yüksek
Zekalı insanım benim eğer seni görmek istemeseler
Neden ilk uçakla buraya gelsinler ki diğer bir ses
Evet kesinlikle dedi ve Zafer beyi aradı iyi olduğunu

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder