6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


89. Bölüm

Girdi ve hemen telefonunun saatini kurdu
Ve yatağına uzandı gözlerini tam kapattı
Derken telefonunu ışığı yandı bu saatte
Nereden geliyorsun bir sorun mu var
Bana anlat hadi kelebek ayrıca Cesur
Yazıyordu orada siz benden vazgeçmeyecek
Değil mi o zaman bende sizden vazgeçmeyeceğim
Durun geliyorum dedi ve hemen on dakika önce
Yaptığı şeyi yapıp pencereden atladı ve on dakika
Sonra yanlarındaydı bakın sakin olun tamam mı
Ben iyiyim diyerek dün sabahki konuşmasından
Başlayarak her şeyi anlattı vay demek ki sana
Rakip çıktı ha kardeş dedi Cesur gülerek ne
Demezsin ben onu var ya bir elime geçirirsem
Yapma ne olur o da bunu istiyor ben seninim
Cesur sen neden buradasın bu adam yüzünden
Beni aradı seni özlemiş beraber gidelim dedi
Manyak yolda seni anlattı bana sanki senin
Nasıl tatlı bir kız olduğunu bilmiyorum senin
Gülünce nasıl içinin güldüğünü bilmiyorum sanki

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder