4 Eylül 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem


79. Bölüm

Benim burada durmam uygun kaçmıyor
Ben gidiyorum hem senin unuttuğun işler
Var onları da yapacağım daha değil mi
Ama Esma anne bu oğlun beni lafa tuttu
Ama hadi kaçtım ben dedi ve evden çıktı
Anne ama neden durmasını istemedin ki
Neden gitti ki şimdi diye sordu Doğa
Esma hanımda böylesi daha uygunda
Ondan bize her şeyi anlattığına emin misin
Oğlum kızımız mutfaktan çıktıktan beri
Biraz durgun da ne oldu sen biliyor musun
Yok anne ama öğrenirim yakında size
Bildiğim her şeyi anlattım sizde tamam
Dediniz sorun değil dediniz hadi baba
Alışverişe gidelim ne alınması gerekiyorsa
Alalım saat daha erken oğlum hele bir
Akşam üstü olsun bakarız dedi Erkan bey
Bu sırada Zafer beyi aradı Kader ben
Akşam üzeri geleceğim eve ama sana bir
Soru soracağım siz Gürkan'ı uzaklaştırmak

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder